Banen gesloten bij extreme hitte
Vandaag - 13:18PST hanteert een hitteproctocol. Volgens dit protocol mag er bij een gevoelstemperatuur boven 34 graden niet worden getennist. De banen zijn dan gesloten en mogen niet worden betreden. Vrijspelen is niet toegestaan als de banen in de ClubApp geblokkeerd zijn.